Big bang

Halloj.
Är hemma nu. Hade det jättemysigt hos charlie igår. Vi tog oss ut till Gränby trots regnet, gick hem sen till henne där det blev film. Ryan Gosling asså jag orkar inte. Kan man va sexigare eller? Nej jag tror inte det! Iaf så idag så kom evelina över och va med oss. Vi bakade, lagade mat och spelade kort. Jag blev sur för jag sög haha. Fölorade alla gånger haha. När jag kom hem så fixade jag mat till mig själv, duschade och tog ut mitt örhänge som har suttit i alldeles för länge nu. Det tog ett bra tag men tillslut fick jag loss hänget. WIHO! Blir samma gamla vanliga ikväll, film sen sov. Imorgon kommer min syster med hennes bruna skitungar hit. Ska leka lite med dem innan dem drar iväg. Måste även öva på en text som jag ska tydligen läsa när Fred döps på lördag. En för bön. En lång förbön. Framför alla. Fan jag kommer screw this up! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0