Blogg.se snälla fixa appen!

Hej folket! Är så galet trött på blogg appen nu. Har försökt att blogga hela helgen utan framgång. Som sagt så hade jag en fin midsommar med mycket mat och skratt. Hade det jättetrevligt även om vi inte dansa och sjöng små grodorna. Och vädret var grymt bra. Synd att det inte varade så länge. Vädret igår och idag suger. Tråkigt! Igår satt jag och mamma i sängen hela dan och såg på film och det gjorde vi även idag, fast med min syster också. Talade lite med mina fina vänner och jag hoppas att vi ses snart. Känns som om det var ett år sen jag träffade charlie då hon har varit borta. 
Dagarna går otroligt långsamt har jag också märkt. Jag gör lixom inget. Vaknar, äter, tittar lite på tv, duchar, tala med evelina, äta igen, mer tv, mer tv, äta, ännu mer tv och sen sova. Nån annan som känner som jag? Tror nog många känner detsamma. Hde det varit bra väder hade jag åtminstonde varit ute och solat eller nåt liknadne. FY FÖR VÄDRET! Kan iaf gotta mig med att om två veckor åker moi et evelina till BARBADOS!! ÅH SÅ KUL VI KOMMER HA! Hahha evelina kommer få se den västindiska sidan av emma ;) Nej men det kommer bli kul att få träffa släkten igen och att få sola och bada. Längar. Innan det ska jag även på dop. Lilla Fred ska döpas. Oj vad jag saknar hela familjen berggren! När dem kommer hem imorgon är alla fem bruna (eller nej nu ljög jag, ben blir ALDRIG BRUN) och glada... Saknar mina små skitungar! 
Nej asså nu känner jag att jag bara svamlar, måste gör något vettigt nu. HAH som om det kommer och hända. 
När vi var på barbados sist 2010. SAKNAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0