jag mår bajs

hej folket. Idag mår jag inte alls bra. Sov över hos evelina igår och hade det mysigt. Vi skippade middan (måste säga att jag inte åt nån lunch utan bara en lyxshake) och åt bara chips med dip. Mot kvällen började jag få ont i halsen men det var väl inget mer med det. Men på morgonen vaknade jag flera gånger över att jag mådde bajs och att det sved i halsen. När vi skulle äta frukost kunde jag inte det för jag mådde bara mer illa då. Åkte hem och la mig ett tag men mådde fortfarande inte bra. Mamma och pappa kom hem och vi åkte till polisen för at fixa mitt pass vilket blev jättefult. Jag skyller på att jag var sjuk. Kom hem och åt lite och mådde lite bättre. Mår fortfarande illa men jag klarar mig. Eller nej det gör jag inte jag mår bajs illa. Hoppas att efter jag har sovit ikväll att det försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0