999

Hej, idag var skolan helt ok. Förmiddan gick lite långsam men eftermiddan va kul. På hk lagade jag och Evelina falafel, tzatziki och klyftpotatis som blev gott, även om falaferna blev lite väl mjöliga.. Efter skolan gick jag och Evelina till mig och kollade kläder på hm.se. Så fina kläder! Shoppas ska det göras på lördag! Nu väntar jag, anna och mamma på min bror och några till som ska äta middag här ikväll. Juste min syster anna är nu hemma till Valborg från Paris. Har saknat henne!
Ikväll är det egentligen dans men jag får se om jag orkar. Vill inte va helt osocial och lämna alla här för att dansa men jag får se. Det var allt just nu. Jo en sak till: Kents nya skiva är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0