Happy birthday!

Två inlägg på typ 10minuter, det är bra emma!
Idag är det ju som sagt min födelsedag (woopwoop), fyller hela 15bast idag! Jag får alltså se på barnförbjuden film på bio och är byxmyndig... Kul! Känns kul att kunna säga att man är 15 men det är typ samma som att va 14. I alla fall har det varit en bra dag! Vakna rätt sent och satt och åt frukost med far. Sen messade Lisa mig och vi gick och hämta en kyckling i kyrkan. Slutade med att hon bjöd mig på glass och vi stod och prata i nån timme! Sen kom jag hem och då kom min syster + hennes familj och min bror hit för att äta och fika. Jag öppnade presenter och gick ett par mörkröda dr.martens, två böcker och biljetter till Kent i sommar. Naaaaaajs!! Har önskat mig ett par dr.martens läääänge nu! Så jävla glad! Pratat med min andra syster i Paris har jag även gjort och några andra släktingar. Och tackat alla på fb. Bu sitter jag och tittar på tv med bror och far min. Ska nig snart läsa! Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Ellen

NEJ MEN ÅH SÅ UNDERBART MED MARTENS!!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-09 @ 21:36:32
URL: http://partner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0