OOTD

Detta hade jag på mig denna vackra dag! Jag ber så mycket om ursäkt för dem här bilderna. Kvalitén är verkligen INTE på topp men jag orkar inte ta med en bra kamera just nu. Så det får bli dem här dåliga iphone3 bilderna. Och medan jag ändå skriver kan jag lika gärna berätta om min dag.
Vakna runt 10 av att det va ljust i mitt rum + att mamma hade tv på så jäkla högt. Men lyckades somna om en stund till. Mötte Evelina på stan och gick runt lite grann och handlade som kommer upp snart. Eftersom det var så fint väder satt vi vid ån en stund och åt glass innan vi begav oss hem. Där möttes jag av min syster, hennes kille, min bror och hans tjej. Vi åt middag, lyssna på musik och skrattade rätt mycket. Mys! Senare när alla drar hem blir det väl en film eller nåt sånt, det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0