Segt

En seg dag har det varit, därför har jag inte bloggat idag. Imorse gick jag bara runt här hemma med inget att göra och sen runt tre stack jag för att dansa. Inte ens där gjorde jag mycket eftersom jag inte ska vara med på vårshowen. Jag satt mest bara där. Sen gick jag hem i det fina vädret och när jag kom hem, tvättade jag håret och rullade upp det. Så nu är det rakt :) suttit vid datorn har jag gjort en hel del idag. Nu ska jag sätta på nån bra film och ta fram kläder tills imorgon, då är det VALBORG wiho! Kommer va med mina fina vänner ett tag på stan, sen drar vi hem till Charlie för att grilla innan vi ska till gamllis brasan. Det blir nog bra! Hoppas bara vädret är på vår sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0