Somebody that I used to know

Blev nästan klar med alla läxor. Nu är det bara svenskan (som jag för övrigt inte förstår nåt av) och kemin som jag glömde i skolan, tror det va allt. Matteprov imorgon direkt på morgonen så innan jag går till skolan ska jag försöka hinna med att läsa lite i matteboken. Har inte hunnit räkna allt i boken utan bara repetitionspappret men det får nog bra ändå. Hoppas jag. Just nu ligger jag i min säng och tittar på 2 1/2 men innan jag somnar. Säger god natt i förväg: god natt!


Kommentarer
Postat av: Ellen som var ute på kvällen och åt karamellen.

Varje gång jag ser din header börjar jag sjunga på, Jolene, jolene, jolene, joleeeeneee. Vet du vilken låt jag menar?

PUSS

2012-04-24 @ 19:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0