Barbados

Hej, förlåt för den hemska upptaderingen! Jag har inte varit så mycket på datorn och blogg appen funkar ju fortfarande inte så jag har inte kunnat blogga från mobilen. Fixa appen! 
De dahar som jag inte har skrivit på har jag haft nästan fullt upp. Jag träffade Evelina en sista gång innan jag åker, myst med henne, städat, fixat håret, osv. Jag åker nämligen imorgon :D Tidigt imorgon morgon drar jag till flygplatsen och flyger till London. Efter det åker vi vidare till New York där vi ska sova hos min moster. Dagen efter flyger vi till Barbados! Åh vad jag bara vill sitta på planet mot Barbados nuuu! Saknar all släkt och det ska bli skönt att ha sol och bad varje dag! Och det som gör det ännu bättre är att Evelina ska med! Gah va kul vi kommer ha! Nu måste jag fortsätta packa och fixa men jag kommer förhoppningsvis ha WiFi där vi ska bo så jag kan nog blogga, iaf andra veckan på ön. Ni här i Sveariket får ha det så bra! Puss
Snart är jag där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0