New York

Framme nu i NYC. Kanns skont efter mangas timmars flyg att sitta med familjen i Brooklyn. Mottes pa flygplatsen av min moster och morbror och sen hemma hos dem satt min kusin med deras hund. HAr atit lite jorgubbar, blabar osv och det ar sa sjukt jabla varmt har. Assa varsta varmeboljan. Kvavt och bara jattevarmt! Svettas ihjal. Men jag gillart! Ikvall ska vi nog bara vara i Brooklyn och ata har tillsamans med alla innan vi drar vidare till Quenns dar vi sover. Vill bara hoppa in i duschen och duscha av all flygplanslukt. Fy fan va skont! Nu maste jag vara social aven om jag haller pa att somnar. Far jag tag pa en dator sa kommer jag nog skriva, annars blir det nog ett nasta vecka. Imorgon tidigt drar vi till Barbados om det finns platser. aAnnars far jag en till dag i NYC! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0