hej

Håll i er nu, detta kan bli ett långt inlägg...
Hej igen. Jag är kass på sånt här. Verkligen jätte, jätte, jättekass. Mina vänner har tjatat och tjatat på mig och varje gång säger jag ja, jag ska. Men gör jag det? Svar: nej.
Tänkte börja lite lätt nu med att tala om vad jag har haft för mig de dagarna jag inte bloggat.
Fredag: Sist jag blogga va i fredags. Vad gjorde jag då? JAG SÅG NICKI MINAJ DET ÄR VAD JAG GJORDE! Behöver egentligen inte säga så mycket mer än att det va så obeskrivligt bra! Hade det otroligt bra med Linda och Alice och Nicki var fantastisk! Var helt ärligt lite förvånad över hur bra hon va live. Riktigt bra!

Lördag: Min systerson Ben skulle ha kalas, så jag tog hans bror Noah till mig och va lite med honom. Spelade fotboll, blev sminkad och tittade på ett program om djur var det vi hann med. Sen blev han i exalterad när han fick reda på att det var 32 grader i Bulgarien (han är där nu) så han ringde hem och ville att tiden skulle gå fortare.
Söndag: Gick till kyrkan för att tacka av prästen Thore. Och såklart för att träffa Ellen och Lisa som är hemma från Brasilien i sommar. Så otroligt saknade har de varit och det var jättekul att träffa dem igen! Gick hem sen och gjorde inte så mycket.
oj vad långt det här blev nu...
Måndag: Sista dan innan sommarlovet. Fyfan så skönt. Mindre skönt är vädret.. Var iaf i skolan och umgicks med världens bästa klass. Repade även inför avslutningen där jag spelade trummor till Pumped up kicks, gick sådär antar jag. Gick sedan hem, story of my life.
Tisdag: ÅH det efterlängtade sommarlovet är nu här! Gick upp tidigt, fixade mig och gick till skolan. Vi skulle egetnligen ha spelat på sjuornas avslutningen men vi gick över tiden och fick inte spela. Suck. Men vi fick iaf spela på vår egna avslutning vilket gick sämst. Tyckte jag iaf. Efter det var det samling och kramfest. Fick även tillbaka betygen som jag är nöjd med, förutom fysiken, FAN FÖR FYSIK! Jag och evelina gick till mig för att vänta tills klockan var elva då vi skulle gå och se Den svenska björnstammen på Fett me kärlek. Pinsamt jag vet. Vi somna nästan men pallade ändå dit. Sista gången säger jag bara. Vi var äldst, alla va sjukt små och publiken sög. Bandet var dock grymt bra! Så charmiga. Gick hem tillsammans med Evlina och somna direkt när vi la oss runt två.
Onsdag: Vakna med Evelina på min sida runt tolv, döhungrig eftersom vi inte åt nåt dagen innan. Stekte lite ägg med bacon och sen gick vi ut i det fina vädret. Vi gick och vi gick i röbo i några timmar. Otroligt skönt. Sen efter att hon gick hem mös jag bara i sängen och lyssnade på musik, inte helt fel de heller.
Och så kommer vi till idag som spenderades i kyrkan. Planen var att planera Ellens konfirmation på lördag med det slutade fem timmars sökande efter en låt och en jäkla massa garv. Vi blev nog lite galna och pshyko av att va där och leta. Haha inte kom vi fram till nåt heller. Om vi inte kör born this way- dansen som va så sjukt jävla roligt, jag dör! Ikväll ska jag för övrigt se på film och äta jordgubbar.
Detta inlägg är tillägnad till Frida Randen som tvingade mig att blogga. Hoppas du är glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0