Minigolf

Godkväll alla där ute, antagligen ingen.
Idag har solen vart framme igen, YAY! Passade då på att ha shorts och linne. Idag var jag barnvakt åt Noah och Ben. Vi åkte till stan för att spela minigolf vilket var kul. Det var lääänge sen jag körde sist men det gick bra. Och jag vart glad eftersom solen var med oss hela dan. När jag kom hem tvättade jag håret, rullade upp det i "rullar". När det var tort nån timme senare plattade jag det lite. Efter det plockade jag ögonbryna, intressant eller hur? Imorgon ska jag upp tidigt för att åka iväg på dop. Lilla Freddo ska döpas. Låt hoppas att solen även kommer fram imorgon så mitt hår inte förstörs. Nu blir det film, vilken vet jag inte. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0