RixFM festival

Hade det bra på festivalen idag trots vädret. Va med underbara vänner, mötte paraplykillen och lyssna på helt ok musik. Var inte så super taggad innan men när jag väl var där va det okej. Innan idag bar jag i kyrkan, oj förvånade ni blev va? Nej, men Ellen hade sin konfirmation och efter det blev det hamburgare. Vi gick alla sen till fyrishov runt ett och stod där sen till fyra. I regnet. Fy. Vi träffa som sagt paraplykillen som tiggde paraply av oss och stod och försökte prata med oss haha. Själva festivalen satte igång och det börja med Erik Hassle. Oj så bra han va. Och jag svär nu när jag säger detta: oj va han stirra på oss. Och i slutet gav han oss salut och log. Efter Erik var det Amanda Fondell, också rätt bra. Festivalen fortsatte med de dansande och pausande Panteoz, Broken Doors och David Lindgren. Måste bara säga att Davids ena dansare va så jäääääääääävla bra! Och tillsist var det såklart mr Eric Saade himself. Bra var han och så otroligt jäkla snygg. Galet hur snygg den där människan är asså, OUFFF! Lite egotrippad är han dock. Men det kommer väl med när man är känd och snygg. I mellan artisterna körde "kören" egna framträdande och dem var nog nästan bättre än själva artisterna. En tjej va så cool jag typ dör. Och Alvaro.. Alvaro. Den snälla dansaren och backupsångaren. Åååååh jag är så kär i honom. Fick en stor kram och en bild av/med honom. En sån snäll kille. Puss på dig!
Jag tog en jäkla massa bilder men pallar inte lägga upp så om vi nöjer oss med en bild på två av mina killar så kan jag lägga upp mer imorgon när jag sitter vid dator. Låter det bra? Bra då kör vi så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0