sämsta bloggaren ever haha

så kul har jag typ nu..
Känner mig verkligen som världens sämsta bloggare. Måste börja på riktigt nu känner jag! Ber om ursäkt! Fy så dålig jag är.. Okej nu kör vi! Idag gick jag i skolan, jaha okej tänker nu. Det gick väl bra fick veta betyg i bild och engelska. Bilden sög är damp på min lärare osv osv. Fick också tillbaka mitt SO prov som också gick helt ok. Är nöjd. Kan väl lika gärna tala om vad jag gjorde i helgen också.
I fredag åkte jag hem till min syster och sov över där. På lördagen åkte jag hem en snabbis, bytte om och så innan hela familjen åkte till stockholm där vi skulle ha släktträff på pappas sida. Det va väldigt nervöst eftersm sist jag träffa alla var jag typ 2. Men alla var jättetrevliga och jag hade det kul! Kommer bli kul att komma närmare släkten i Sverige. Träffar släkten i USA och på Barbados mer än dem här i Sverige. Jaha igår då? Nej då gjorde jag inte ett skit. Det var allt.
Och nu när jag kom hem insåg jag att fan jag är läxfri, jag slutar skolan om en vecka! SOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0