Strawberry smoothie with strawberry

Jordgubbsfreak som jag är gjorde jag en smoothie gjord av jordgubbar, frysta jordgubbar och lite banan. Till det toppade jag smoothien med vadå? Jo ännu mer jordgubbar. Fy så god den blev.
Vad händer idag då? Jo ska snart hoppa i duschen för att sen runt tre dra till kyrkan igen. Vad som händer där vet jag inte riktigt men jag antar att vi bara ska hänga som vanligt!
Igår så skulle jag ju se filmen kids för att sen berätta om den var bra. Ah den såg jag inte. Den hackade efter bara tre minuter och det orkade jag inte med. Plus att den var rätt skum. Filmen började med att en 13 åring och en 16 åring började hångla och tja det ledde till sex och sen hackade den. Kommer nog inte sen den igen. Men om man gillat sex, droger och alkohol hos unga så är det väl filmen för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0