VA FAN SVERIGE

Halloj. Dagen har rullat på bra, hade tragiskt tråkigt idag innan tre och efter tre hade jag fantastiskt kul med klubben. haha klubben.. Kom hem runt nio och satte mig i sängen med datorn i knät och evelina på andra sidan luren. Fatta att ja den mest osportsligaste människan satt och tittade på em 2012? Är iaf damp på Sverige, fan så dåligt! USCH! Och vad är Isakssons problem?! Fy asså. Jag som egentligen hatar fotboll blir irriterad och sur. Har iaf bestämt med evelina att från och med nu ska vi heja på Spanien (TORRES<3) eftersom Sverige sög och åkte ut. Så vi ska bli feta insatta i det här haha. Aja ska väl hitta ån film eller nåt att se på innan jag sover. Imorgon inväntas ellens konfirmation och efter det fest på Rix FM festival. Kul kul.. Sörjer nu i min ensamhet för Sveariket. FAN OCKSÅ!

Kommentarer
Postat av: Alex

Du e som Danny... Ge fan och klaga på Isaksson din tönt! haha #upprörd

Svar: hahaha
emmajolene.blogg.se

2012-06-16 @ 11:38:53
URL: http://everythingaboutalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0