Forever alone på Max

Ingen bloggning igår. Var väldigt trött och orkade inte. Bloggade i onsdags men den kom tydligen inte upp, irriterande... Men jag bloggar nu :)
Idag hade jag prov i idrott. Det va inte svårt, gick rätt snabbt. Innan vi hade prover fick vi höra att det va strömavbrott på domarringensskola så dem kunde inte göra lunch till oss. Vilket betyder att vi fick sluta efter provet! Wiho! Slutade redan 10.50! Åkte ner till stan med mina vänner och träffade mamma. Mamma bjöd på lunch på Max och lämnade mig där... Kul ensam på Max! Iaf så när jag va klar mötte jag mamma på nåt café där jag är nu. När vi är klara här ska leta efter konfa klänning. På kvällen sen ska jag, mamma, pappa och pappas kompis äta middag ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0